40.

SAMSUNG CSC

W tym całym zaganianiu wymyśliłam sobie, żeby napisać jakiś kosmetyczny post. Jakieś tam doświadczenia w używaniu kosmetyków mam i chętnie, co jakiś czas, opiszę Wam moje odczucia w tej materii 😉 Dzisiaj wezmę pod lupę dwie odżywki. Od razu mówię, że na składach średnio się znam, będę pisać po prostu o swoich doświadczeniach czy opinii 😉 Każdą opinię i rady chętnie przyjmę 🙂

Hair Care Repair Expert

Odżywkę kupiłam zaraz po tym, gdy rozjaśniłam sobie włosy. Bałam się, że jeśli moja pielęgnacja włosów będzie oparta wyłącznie na szamponie, kłaki będą suche. Tak się na szczęście nie stało i uważam, że to zasługa tej odżywki. Kosztuje około 20 zł w Hebe, ma piękny, trochę słodki zapach i jest bardzo wydajna. Włosy są po niej miękkie i pachnące. Nie zauważyłam, aby ten produkt miał jakieś działanie obciążające. Mały minus za to, że nie widziałam jej nigdzie poza Hebe.

Pantene Pro-V Color Protect

Odżywki do włosów to rzeczy, które najczęściej wiozę do rodziców, a potem zapominam je stamtąd zabrać. W takich okolicznościach zakupiłam w Biedronce odżywkę z Pantene. Cena 10-12 zł, nie pamiętam dokładnie. Zapach produktu odbieram jako typowy dla tej marki kosmetyków. Działanie? W porównaniu do poprzedniego produktu – słabe, a jeśli trzymać się instrukcji, która nakazuje zaaplikować na włosy i po chwili spłukać, to działanie jest dosłownie znikome. Plus dałabym za dostępność, bo przypuszczam, że można ją kupić w każdej drogerii i w supermarketach.

Podsumowując:

Hair Care Repair Expert – 4+/5

Pantene Pro-V Color Protect – 2/5

Do włosów używam jeszcze maski, a do skóry głowy peelingu. A co Wy polecacie do pielęgnacji włosów? 🙂

12 uwag do wpisu “40.

  1. Może jestem nietypowa, ale odżywek nie stosuję, jakoś włosy takie ciężkie sie stają. Wierzę, że kondycja włosów zależy od tego, co jemy, jak je traktujemy na co dzień i od hormonów. W razie wypadania kupuję Radical szampon i po kłopocie, pomaga.

    Lubię to

  2. Ja stosuję jeszcze raz na jakiś czas olej na włosy – polecam, bo włosy stają się dzięki temu zdrowsze i mają więcej blasku. Szamponu używam dla dzieci, a zamiast odżywki nakładam maski z Kallosa – uwielbiam je.

    Lubię to

  3. Odżywki z Pantene są słabe. Ja od ponad 2 lat jestem wierna szamponowi bez SLS i silikonów i rzeczywiście dzięki niemu włosy są lśniące i nie przetłuszczają mi się już po jednym dniu. Odżywek nie używam, bo uważam, że to strata pieniędzy, nigdy nie były w stanie spowolnić procesu niszczenia włosów. Za to olejowanie- to cudowny zabieg, od którego jestem wprost uzależniona. Kładę olej kokosowy zawsze przed myciem włosów i dzięki temu nie byłam u fryzjera od 5 miesięcy, a nadal nie mam rozdwojonych końcówek, włosy są miękkie, lśniące i przede wszystkim- niewysuszone. Dobra, koniec tej paplaniny, bo jak zacznę gadać o włosach, to końca nie ma 😀

    Lubię to

  4. Nigdzie nie widziałam tej pierwszej odżywki, więc bardzo możliwe, że jest dostępna tylko w Hebe, bo tam nigdy nie zachodzę 😀
    Mam mnóstwo przeróżnych szamponów, odżywek i masek do włosów, ale moim ostatnim rewelacyjnym odkryciem jest szampon Garnier Fructis Citrus Mint Fresh. Nie mam pojęcia, czy jest dostępny w Polsce, bo kupowałam go u siebie ;o

    Lubię to

Skomentuj

