34.

IMG_20170414_131706_444

(Od północy jestem u rodziców, a te stworzenie na zdjęciach chyba jednak mnie lubi, mimo tego że rzadko mnie widzi 😉 )

Poprzedni wpis był optymistyczny. Chciałabym, aby ten też taki był, chociaż nie wiem, czy mi to wyjdzie…

Niedawno dowiedziałam się, że zmarł mój „wujek” – kolega mojego taty. Córka „wujka” chodziła ze mną do szkoły podstawowej i była moją najlepszą koleżanką w tamtym czasie. Dużo czasu spędziłam w ich mieszkaniu. I jako mała dziewczynka wybałuszałam oczy z wrażenia – „wujek” sprzątał, gotował (najlepszy barszcz czerwony z ziemniakami i cebulką!) i pomagał swoim dzieciom w odrabianiu lekcji. Pomyślicie – co w tym dziwnego? Ano to, że mój tato tego nie robił. Oczywiście czasem coś ugotował czy umył naczynia, ale nigdy nie widziałam w tej kwestii współpracy między nim a mamą. A „wujek” i „ciocia” dali radę. I od tamtej pory chciałam, żeby mój przyszły związek też się na takiej kooperacji opierał. Udało się 🙂 Zamiast się smucić na amen, trzymam się tych kilku wspomnień i cieszę się, że miałam okazję znać tego człowieka.

Zmieniamy temat na ból fizyczny^^ Wiedziałam, że nożyczki do paznokci są ostre, ale przekonałam się o tym kilka dni temu. Robiłam sobie SPA dla stóp – kąpiel i tego typu zabiegi. Doszło w końcu do przycinania paznokci, ręka ześlizgnęła mi się z jednego z palców, a nożyczki wbiły się w kolejny. Na szczęście wyglądało to gorzej niż bolało. I jakoś specjalnie się nie zdziwiłam – jestem niezdarą i tego typu rzeczy przydarzają mi się całkiem często 😉

Święta spędzam u rodziców, w niedzielę przybywa do nas rodzina. W tym miejscu chciałabym złożyć Wam życzenia – świetnej atmosfery i dużo uśmiechu bez względu na miejsce, w jakim będzie Wam dane przeżyć najbliższe dni 🙂 A tymczasem żegnam się i przedstawiam piosenkę, która nie wychodzi mi z głowy, chociaż nie ma nic z rocka i metalu:

19 uwag do wpisu “34.

  1. Jak mężczyzna współpracuje w związku to w dużej mierze zależy od tego, co wyniósł z domu rodzinnego, chociaż nawet gdy miał w ojcu zły przykład, matka zadbała, by przyszła żona miała z niego pożytek.
    Życzę Ci wielu miłych chwil, dobrego nastroju i nie kalecz sie chociaż w święta 😉

    Polubienie

  2. To zawsze duży plus, kiedy mężczyzna potrafi wykonywać zwykłe, a jednak tak niezwykłe dla wielu czynności. Przekonuję się o tym zwłaszcza od kiedy dzielę mieszkanie z dwoma facetami… I niektóre podstawowe rzeczy trzeba im było po prostu na patyczkach wykładać.
    Mój kot też mnie rzadko widzi, ale chyba jak mnie nie lubił, tak dalej nie lubi 😀

    Polubienie

  3. Wspaniałych Świąt życzę 🙂
    U mnie w domu to tata piekł ciasta, mama nie lubiła 😉
    A pamiętam jak mi się wbiły nożyczki w rękę, do dziś mam bliznę, krew tryskała po ścianach…. Oj, wspomnienie boli.

    Polubienie

  4. Ostatnimi czasy coraz częściej stykam się z facetami, którzy z własnej woli sprzątają czy gotują. I dobrze byłoby z takim się związać, zwłaszcza że nie jestem szczególnie dobra w tej ostatniej czynności, haha 😀

    Polubienie

  5. U mnie też to mama zawsze siedziała z nami przy nauce i gotowała obiady. Tata gotował tylko w niedzielę. Też chciałabym, aby mój związek opierał się na partnerstwie. Póki co tak jest i mam nadzieję, że tak ostanie.
    Mam nadzieję, że święta minęły Ci spokojnie.

    Polubienie

  6. Również miałam takiego „wujka” – nasz sąsiad…. To był cudowny człowiek ♥ Kiedy odszedł było mi przykro i płakałam bo się z nim zżyłam ale pozostał i pozostanie on w moim sercu na zawsze – On w nim żyje i będzie zył póki o Nim pamiętam… Tak jest z każdą zmarłą osobą. Póki o nich pamiętamy, póty Oni żyją – może nie cieleśnie, ale żyją…. ♥

    Polubienie

  7. Dość zdroworozsądkowo podchodzisz do straty znajomej osoby. Zmarłych należy pamiętać takimi jakimi byli za życia.
    Model rodziny ustala się w dwie osoby, ale również nie może być tak, że mężczyzna wszytko robi a kobieta leży i pachnie. Mężczyzna taki się kiedyś zdenerwuje i kobieta zostanie sama! Ale tak na serio to trzeba mieć szacunek do osób, z którymi się spędza życie!

    Polubienie

  8. Ałaaaaa!!!! to bolało 😦 dlatego ja zdecydowanie wolę obcinaczki do paznokci zamiast nożyczek… odkąd się przerzuciłam, robie klik klik i gotowe i przestałam sobie to to wbijać w paluchy, skórki i pod paznokcie 😀

    Szkoda, że widok mężczyzny który dba także o SWÓJ dom i pomaga SWOIM dzieciom, to taki rzadki i dalej zaskakujący widok 😦 Mężczyzna również brudzi, musi jeść, mieć czyste ubrania itd więc nie powinno to działać na zasadzie pomocy kobiecie a równym podziale obowiązków… 😦
    Smutne kiedy odchodzi ktoś z naszych znajomych, ale ‚wujek’ zostawił po sobie naukę dla Ciebie, że związek może wyglądać inaczej niż w przypadku np Twoich rodziców 😀
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś w święta i objadłaś się serniczka na zapas 😀

    Polubienie

  9. Współczuję śmierci „Wujka”. Dla mnie mężczyzna, który robi dużo w domu, to niedościgniony ideał-mój ojciec co najwyżej robi sobie kawę, kanapki, no i czasem, kiedy nachodzi go „wena”, robi grzanki dla wszystkich na obiad. Niestety. O większych rzeczach można tylko pomarzyć, dlatego w marzeniach mężczyzna, z którym bym była, robi dużo więcej.
    Współczuję przygody z nożyczkami, mam nadzieję, że dzisiaj już wszystko jest OK.

    Polubienie

Skomentuj

