30.

SAMSUNG CSC
to miał być uśmiech.

Ostatnio sporo rzeczy ucieka mi z głowy zaraz po tym, gdy wpadną mi do głowy. Tak jest też z tematami na notki 😉 Także z powodu blogowej chcicy, ląduje przed wami 10 faktów o mnie, tych trochę bardziej dziwnych.

  1. Lubię patrzeć na rzeczy, które są ustawione kolorami. Kosmetyki, ubrania, książki – ułożenie ich w ten sposób sprawia, że moja psychika odczuwa znaczącą ulgę.
  2. Gdy sobie coś zaplanuję – spotkanie, wyjście na zakupy, zabawę na koncercie – to tuż przed danym wydarzeniem opuszczają mnie wszelkie chęci i wtedy najchętniej zostałabym w domu, bo chcę mieć święty spokój.
  3. Gdy ktoś mnie zdenerwuje, to aby pozbyć się emocji, zaczynam płakać 😀 Uważam, że to lepsze niż chęć podbicia komuś oka, która u mnie też czasem występuje.
  4. Wpadam w zachwyt nad zwierzętami. Z kolei małe dzieci nie budzą we mnie takich emocji.
  5. Niemal w ogóle nie chodzę na zakupy bezcelowo. Przez zakupami ustalam, gdzie idę, po co i w jakiej kolejności odwiedzam sklepy.
  6. Nie jestem fanką słodyczy, ale jeśli mam okazję zjeść bezę albo ciasto domowej roboty, to zawsze chętnie 😉
  7. Przechodzenie przez różnego rodzaje dworce to dla mnie męczarnia. Nie chodzi tylko o ilość osób, która czasem jest spora. Chodzi o emocje – gdy widzę, że ludzie żegnają się lub witają, chce mi się płakać ze wzruszenia 😀
  8. Idąc do biblioteki czuję ekscytację porównywalną do ekscytacji związanej z pójściem na koncert ulubionego zespołu.
  9. Mam bardzo abstrakcyjne poczucie humoru. Jak bardzo? Wpiszcie w wyszukiwarce hasło „pralka na trampolinie”. Filmik mnie rozwala 😀
  10. Gdy z kimś rozmawiam, potrafię tak skakać z tematu na temat, że później nie mam w ogóle pojęcia, o czym mówiłam w pierwszej kolejności.

Teraz czekam na jakiś interesujący fakt o Was, rozruszajmy ten śpiący dzień 😉

13 uwag do wpisu “30.

  1. W p.2 i 8 mam tak samo 😉
    Lubię wyjeżdżać, ale jeszcze bardziej wracać do domu, nie mogłabym całego roku być w podróży, bez zawijania do portu 🙂 Wizytą u fryzjera stresuję się bardziej, niż wizytą u lekarza…

    Polubienie

  2. mam tak samo, najpierw się czymś ekscytuję, czekam na coś, a dzień przed, czy godzinę przed nie chce mi się zupełnie tego robić/iść/jechać. Tak ma też moja mama, to u nas rodzinne:) Układanie kolorami bardzo mnie uspokaja, lakiery, cienie, książki 🙂

    Polubienie

  3. Ja też zachwycam się zwierzętami, nie chodzę bezcelowo na zakupy, podczas rozmowy skaczę z tematu na temat i lubię patrzeć na rzeczy ułożone kolorami. Zobacz ile nas łączy 😀 A interesujący fakt o mnie? Myślę, że dziwne zainteresowanie bombą atomową, promieniowaniem jonizującym i wszystkim, co się wokół tego kręci.

    Polubienie

  4. Ja jak panikuje to często płacze , wczoraj chłopak wziął mnie na barana i tak się przestraszyłam ze łzy lały się strumieniami , ale po raz drugi mi się bardzo podobało ze jestem tak wysoko 🙂
    Bardzo ciekawe fakty , muszę koniecznie zobaczyć ta pralkę na trampolinie.

    Polubienie

  5. 1. powiem Ci, że ja chyba też. W sumie wcześniej nie zdawałam sobie z tego sprawy 😉
    2. ja z kolei nienawidzę zmieniać planów i tak samo nie znoszę nie wiedzieć jakie mam plany
    4. ja też 😛 Tylko moje własne do tej pory wzbudziło we mnie zachwyt 😀
    9. omg ^^

    Polubienie

Skomentuj

