29.

SAMSUNG CSC

Od ostatniej notki minęło kilkanaście dni. Od tamtej pory nic się u mnie nie zmieniło – wciąż oczekuję wiosny, słońca i zieleni. Próbuję się zwyczajnie nie bać, a przy okazji obserwuję ludzi i nie tylko ich.

Obserwacja nr 1 – sporo osób w moim otoczeniu postanowiło „wziąć się za siebie”. Mówię głównie o samych paniach 😉 Ich rezultaty są bardzo dobre – kilka kilogramów na minusie od początku roku. Podziwiam ich zacięcie i upór w dążeniu do celu. Sama się zastanawiam, jaki cel postawić sobie w związku z aktywnością fizyczną. Jeszcze nie wiem, czego oczekuję. (Najlepiej byłoby, jakby mięśnie same się zrobiły^^)

Obserwacja nr 2 – im dłużej się studiuje, tym bardziej człowiek przestaje się przejmować. 5 rok studiów zobowiązuje – wiemy dobrze, na czym studiowanie polega, więc nie przynosi to już wielkich nerwów. Prawdziwe życie dopiero przed nami 😀

Obserwacja nr 3 – ludzie nie lubią zmian. Szczególnie zmian charakteru u innych. Mam taki przypadek wśród bliskich. Z jednej strony ktoś czuje rozgoryczenie, że nie jest tak, jak być powinno. Z drugiej zaś, nie można oczekiwać od drugiej osoby, by ciągle zachowywała się tak, jak my chcemy.

Obserwacja nr 4 – Dworzec Fabryczny w Łodzi jest piękny. I niemal pusty. Czego nie można powiedzieć o Dworcu Centralnym w Warszawie 😉

Obserwacja nr 5 – będzie dobrze. Czuję to 🙂

12 uwag do wpisu “29.

  1. Każdy chyba musi znaleźć taki rodzaj aktywności, jaki mu sprawia frajde, każdy przymus prędzej czy później nas zniechęci. Obserwowanie ludzi wokół siebie jest ciekawym zajęciem, też to lubię.
    Wiosna więcej nam sie chce i pogodniej patrzymy na świat 🙂

    Polubienie

  2. Ja czekam przede wszystkim na ciepło. Termometr wciąż pokazuje tylko kilka stopni a ja mam ochotę na rower 😀
    U mnie ostatni rok studiów był chyba najbardziej stresujący, bo wbrew temu co obiecywali nam inni studenci, wcale nam wykładowcy nie odpuścili a wręcz przeciwnie… mieliśmy kilka egzaminów i to bardzo ciężkich. Ledwie zdałam, chociaż nie miałam z tym nigdy problemów 😉

    Polubienie

  3. Co do obserwacji numer 1.
    I ja wzięłam się za siebie – nie robię jednak tego, żeby szpanować na plaży w bikini, ale dla zdrowia i kręgosłupa, a także dlatego, że wiem jak mojej mamie było ciężko schudnąć, ale także wiem jak ‚na starsze lata’ wygląda jej siostra i moja babcia i ja podziękuje za takie geny :/
    Co do obserwacji numer 2.
    Jestem na drugim roku studiów i już przestałam się przejmować… ludzie coraz bardziej mnie wkurzają, wykładowcy zresztą też… przeżyć, przetrwać i potem w długą w świat i w dorosłość.
    Co do obserwacji numer 3.
    tak, ludzie nie lubią zmian. Ludzie nie lubią też kiedy mówi im się prawdziwą prawdę między oczy i wywala kawe na ławe i bóle dupy z ostatnich miesięcy. #faktautentyczny Niektórzy są niereformowalni i w takich przypadkach naprawdę mocno wierzę w selekcję naturalną….
    Co do obserwacji numer 4.
    Jeszcze nie byłam, ale tak! jest piękny. Dworzec w Warszawie to zło konieczne… :/
    Co do obserwacji numer 5.
    Trzymam za słowo! ♥

    Polubienie

  4. Co do punktu 5 zgadzam się z Tobą w 100%.
    Każda z nas ma coś w sobie, że jeśli czegoś bardzo chcemy to to otrzymujemy. Więc, każda kobieta, która chce schudnąć (wyjątkami są te, które na coś chorują i tycie jest spowodowane przez chorobę) potrafi schudnąć – tylko trzeba samozaparcia i systematyczności. Trzymam za wszystkie kobiety kciuki.

    Polubienie

  5. Z mięśniami jak chcesz wzmocnić i nie masz żadnych przeciwwskazań to najlepiej idź na siłownię i pogadaj z trenerem. Mnie włączył ćwiczenia, które robiłam i potem stopniowo dokładał po jednym-dwóch nowych. To wzięcie się za siebie nie jest wcale takie trudne serio 😉

    2 – tak dokładnie. Jeszcze między inż a mgr zrobiłam sobie rok przerwy. O weź, to był idiotyczny pomysł. Jak poszłam na mgro to juz tak bardzo mi się nie chciało, że lawirowałam jak tylko się dało 🙂

    5 – bardzo bym chciała, ale czasem przestaję w to wierzyć 😦

    Polubienie

Skomentuj

