26.

6tag_100217-093902

Gdy w końcu mam wolne po sesji, wcale nie jest mi po drodze z siedzeniem przy komputerze. Laptop towarzyszy mi w robieniu notatek, wykonywaniu prac grupowych i byciu na bieżąco ze studenckimi sprawami. W końcu mam go dość 😉

Nadrabiam towarzyskie zaległości. W piątek byłam z moją przyjaciółką Ewką na premierze „Ciemniejszej stronie Grey’a”. Dawno nie widziałam tak płytkiej akcji w filmie. Niby jest fabuła, ale po obejrzeniu człowiek zastanawia się, o co tak naprawdę chodziło.

Wczoraj stwierdziłam, że blogowy świat tworzą ludzie z klasą, chociaż często występujący pod pseudonimami. Za to na facebooku… Jest sobie grupa, która zbiera zwolenników zakupów z Aliexpress. Pani pisze recenzję zakupionego kombinezonu i dodaje swoje zdjęcia z nim. Ktoś inny poszukuje jakiegoś przedmiotu. Pod postem każdego typu pojawiają się komentarze nie na temat, a jeśli „dobrze pójdzie”, to podające w wątpliwość urodę recenzującej pani albo inteligencję kogoś szukającego jakiegoś modelu kurtki. Gdy czyta się takie rzeczy, to aż wierzyć się nie chce, że niektórym zupełnie obce jest pojęcie kultury osobistej.

A na zdjęciu Kota – zima jej dokucza, bo zupełnie nie chce wychodzić na dwór. Najbardziej cierpi na tym obrus na stole, który jest notorycznie wymamlany 😉 Kocie to tylko niewinnie wygląda 😉

Chyba czas wyjść z łóżka. Miłej niedzieli 🙂

15 uwag do wpisu “26.

  1. Należysz do osób, które w zajmujący sposób potrafią napisać o swojej codzienności 🙂
    Nie mam konta na FB, ani innym takim i jakoś żyję 🙂
    Miłej niedzieli także życzę 🙂

    Lubię to

  2. Kocie rzeczywiście słodkie i niewinne z wyglądu, takie potrafią dać czadu 🙂
    Grupy na fb to jest w ogóle jakiś kosmos i obiekt badań, ludzie potrafią nawrzucac nieznajomym tak, że ręce opadają…

    Lubię to

  3. Kociak wygląda tak słodko i niewinnie 🙂
    Ja Ci powiem,że w pracy tyle siedzę przed komputerem,że jakoś w domu muszę sobie detoks robić i wszystko robię biegiem,bo czuję się jak w pracy;)

    Lubię to

  4. nie oglądałam ani pierwszej cześci Greya ani drugiej. I nie zamierzam. Za dużo opinii że kijowy, że kiepska realizacja – nie chce mi się. A ludzie na fb – masakra momentami taka żenada, że aż żal patrzeć. Mnie tez nie tak dawno jedna zrobiła gównoburzę pod zdjęciem – zupełnie niewiązaną nawet z tym zdjęciem… Wtedy postanowiłam zweryfikować listę znajomych i m.in. ona poleciała. Nie wiem skąd w ludziach tyle agresji 😦

    Lubię to

  5. Oglądałam 50 twarzy Greya- to był najgorszy film ever, dlatego nie zamierzam nawet obejrzeć kontynuacji, szkoda cennego czasu 🙂 Niestety to prawda- na Facebooku obrzucanie błotem nie zna granic…
    Który kot lubiałby zimę? Żaden, to największe zmarźluchy 😉

    Lubię to

  6. A może Ci mający coś do powiedzenia na dany temat, dochodzą do wniosku, że nie ma tam przestrzeni już dla nich w całej fali hejtu, płytkości wypowiedzi i braku rozeznania w temacie i nie piszą, stąd pozostaje nam czytać to co jest. I dlatego nie czytam. Wolę w tym czasie zerknąć chociażby na bloga 🙂 ja byłam w styczniu na „Ukryte Piękno” i mam mieszane uczucia. Przesłanie było, zagrane uważam na poziomie ale spodziewałam się czegoś ambitniejszego zarówno po zapowiedziach jak i po „W pogoni za szczęściem”, gdzie Will Smith również grał główną rolę. To tak odnośnie wizyt w kinie 🙂

    Lubię to

  7. Kurcze, a tak się zastanawiałam czy warto iść na tą nową część Greya do kina, teraz jak się okazuje dobrze, że się nie zdecydowałam! 😀 Pierwsza część była taka sobie, teraz nic lepszego pewnie nie wymyślili 😀
    Ja ostatnio też odłożyłam laptopa w kąt, kompletnie nie czułam chęci żeby znowu ‚tracić czas’. Wolałam pooglądać serial z Ukochanym i przy tym trochę się powygłupiać 😀

    Haha, słodka jest, już niedługo wiosna ❤

    Lubię to

  8. grupy na fejsie to dla mnie abstrakcja. przykładowo – jestem na jednej ciążowej, gdzie między pytaniami o naprawdę przydatne rzeczy przewijają się… posty zmarłych dzieci w trumienkach. kto w ogóle decyduje się na publikacje takiego zdjęcia? 😐

    Lubię to

  9. asami mam wrażenie, że ludzie zbyt dosłownie trzymają się tego, że są w internecie ‚anonimowi’. Niestety na facebooku mało kto jest anonimowy i czasami jak czytam na jednej czy drugiej grupie komenatrze to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać…

    Ha! moje kocie też ciągnie na pole – siedzi przy drzwiach i waruje, a jak ktoś nieopatrznie otworzy to nogi za pas i w długą. Nie wiem tylko czy szybciej wybiega na zewnątrz, czy szybciej wraca jak dupka poczuje zimno…

    Lubię to

  10. na fb to ogólnie cyrki jakieś są na tych grupach sprzedażowych. krytyka leci z góry do dołu, często w sposób chamski albo zupełnie nie na temat. ok, można mieć swoje zdane, ale wyrażać je trzeba w chwili odpowiedniej.

    Lubię to

Skomentuj

