12.

SAMSUNG CSC

Dzisiaj tak na szybko, w punktach 😉

  • Nie mam żadnego zimowego zdjęcia, więc wrzuciłam wiosenne, tegoroczne. Stadion Legii za drzewami. Podobno północno-wschodnia Polska ma piękne, białe krajobrazy. Zazdroszczę.
  • Moja K. czuje się już nieco lepiej, nawet się uśmiecha. A jej historia całkowicie przypomina jakąś sytuację z filmu. Gdy poznałam szczegóły, opadła mi szczęka.
  • W uczelni zaczyna się kosmos. Siedziałam od rana i robiłam notatki.
  • Żeby nie było tak kolorowo – Luby się rozchorował.
  • Do mojej pracy magisterskiej wybrałam sobie firmę tramwajową z miasta, w którym mieszkam. Mimo pisania na kilka adresów mailowych, od niemal miesiąca jest cisza. W takim razie koniecznie muszę wymyślić organizację awaryjną.
  • Słyszałam dobre rzeczy o kosmetykach z serii Bania Agafii, więc kupiłam tę maseczkę do twarzy *klik*. Gdy ją zmyję, moja twarz jest w czerwonych plamach o.O Może jakiś składnik mnie uczulił? Zaniosę produkt Małej, zobaczymy, czy u niej będzie tak samo.
  • Nie mam pojęcia, jak spędzę ten długi weekend. Może uda skończyć mi się książkę – czytam właśnie „Harry Potter i Przeklęte Dziecko”. Ogromnie żałuję, że to tylko scenariusz, a nie powieść 😦

Co u Was ciekawego? 😉

12 uwag do wpisu “12.

  1. Mam też podobną maseczkę do twarzy, ale ja mam tą oczyszczającą 🙂 Twarz mnie trochę jakby swędzi, bo jest ściągnięta, ale ja też trzymam ją z pół godziny a nie 10 minut 😀 Ale po zmyciu żadnego uczulenia nie mam 🙂

    Lubię to

  2. Filmy w końcu tworzy się na jakichś podstawach, prawda?
    A ja za ten scenariusz w oparciu o Harryego stworzony boję się jakoś sięgnąć. Niech sobie poczeka jeszcze :X
    I dużo zdrowia dla Lubego życzę:) Syrop z imbiru m zrób XD

    Lubię to

  3. Powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej i oby Ci się udało zebrać potrzebne materiały. Ja muszę się zmobilzować i zacząć pisać artykuł na egzamin na wtorek.
    Oj to faktycznie jakiś składnik nie pasuje cerze, ja miałam kiedyś po maseczce różową twarz normalnie jak świnka peppa, potem okazało się, że maseczka była za mocna dla mojej cery.

    Lubię to

  4. Powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej i mam nadzieję, że uda Ci się zebrać potrzebne materiały 🙂
    Ja muszę się zmobilizować do pisania artykułu na egzamin we wtorek.
    Oj to nie ciekawie z tą maseczką, faktycznie jakis składnik cerze nie odpowiada.

    Lubię to

  5. W listopadzie zaczyna się gorący okres na uczelniach, sama pamiętam 🙂 A co do kosmetyków od Babuszki Agafii- zupełnie nie rozumiem skąd ten boom bo wcale nie są tak naturalne jak wszyscy o nich trąbią. Poza tym miałam szampon i to było porażka- nie dość, że robił mi siano z włosów, to jeszcze po miesiącu zwyczajnie się zepsuł.

    Lubię to

Skomentuj

