8.

Czas mija mi jakoś zaskakująco szybko. Zobaczyłam dzisiaj, kiedy ostatnio pojawiła się notka i baaardzo się zdziwiłam, że było to 6 dni temu 🙂 Tak to jest, gdy ma się nieco więcej obowiązków, a zajęcia w uczelni zaczynają się najwcześniej o 13.15 i trwają do 20.

Dzisiaj wpadłam na pomysł, aby napisać kilka faktów o moim podejściu do makijażu. Tak ogólnie, po babsku 😀 Więc lecimy.

  1. Nie czuję potrzeby używania podkładów o bardzo dobrym kryciu. Posiadam taki podkład (Revlon), ale korzystam z niego bardzo rzadko.
  2. Najlepszy podkład, który do tej pory znalazłam to Infallible 24h-Matte od L’oreal.
  3. Kiedyś zobaczyłam u koleżanki okropnie posklejane tuszem rzęsy. Od tamtego momentu nakładam na rzęsy najczęściej tylko jedną warstwę tuszu.
  4. Jeśli jesteśmy już w temacie rzęs: długo szukałam tuszu idealnego i to zazwyczaj po droższych półkach. Ten najlepszy znalazł się jednak na tych tańszych – jest to tusz Pump Up z Lovely.
  5. Cieni do powiek używam raz na ruski rok, bo na moich powiekach za długo nie wytrzymują.
  6. Lubię kupować szminki, ale nie mam żadnej w kolorze nude.
  7. Mam takie wory/cienie pod oczami, których nie da się zakryć żadnym korektorem 😀
  8. Nie używam różu.
  9. Często używam brązowej kredki do oczu, by zrobić nią kreski na powiekach.
  10. Nie umiem zrobić kreski kredką/eyelinerem bez poprawiania jej potem patyczkiem higienicznym 😦
  11. Makijaż innej osobie robiłam raz w życiu. Szło mi całkiem dobrze (chociaż długo), dopóki nie poległam na malowaniu brwi 😀
  12. Za to chętnie lubię, gdy moja przyjaciółka – Mała- robi mi makijaż. Zna się kobita na rzeczy!
  13. Na ostatniej promocji w Rossmannie kupiłam tylko 3 rzeczy: tusz do rzęs, eyeliner i korektor. Wiedziały, kiedy się skończyć 😉
  14. Od kolejnej z przyjaciółek – tym razem Sylwełke – usłyszałam, że używam dobrego rozświetlacza. Problem w tym, że nie używam żadnego 😀 Pozdrawiam posiadaczki tłustej cery 😀
  15. Uważam, że bibułki matujące to świetny wynalazek, polecam 😉

A coś takiego czasem tworzy Mała:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Teraz chętnie dowiem się jakichś ciekawostek o Waszych nawykach, ulubieńcach i czynnościach makijażowych 😉

18 uwag do wpisu “8.

  1. Ja w zasadzie nie mam żadnych konkretnych nawyków, nie przepadam za nakładaniem podkładu, a latem źle się czuję mając na twarzy coś więcej niż korektor, mam cienie pod oczami, które żyją swoim życiem, bo nie mogę ich niczym zakamuflować, i chyba tyle 😉

    Lubię to

  2. Mnie się niesamowicie podobają szminki, ale ich nie używam, bo bez względu na kolor wyglądam śmiesznie. Ogólnie mój makijaż składa się jedynie z podkładu, eyelinera i tuszu. Nie biorę tych najtańszych ani najdroższych, staram się wybierać z tej środkowej półki 🙂 Ale wciąż nie mam ulubionych kosmetyków, szukam.

    Lubię to

  3. ja też nie przepadam za podkładami, używam od czasu do czasu jak muszę iść gdzieś, gdzie moja cera ma być idealna 😉 Czyli raz od wielkiego dzwonu.

    Muszę wypróbować ten tusz, bo ja sama do tej pory nie znalazłam dobrego. Lubię nakładać więcej warstw, ale rozczesuję szczoteczką jak się posklejają. W sumie ja praktycznie na codzień używam tylko tuszu. Natomiast jak jadę na wakacje, gdzie jest gorąco to wolę zrobić sobie hennę i nie malować się wcale 😉

    Z cieniami też za dużo nie kombinuję, bo po 2-3 godzinach robi mi się taka kreska na powiece – masakra. Trochę poprawiło się jak nałoże najpierw podkład pod cienie (kupiłam w Avinie), ale wtedy zamist 2-3 godzin wytrzymuje około 4-5 😉

    Eyleiner kup sobie nie w pędzelku, tylko w mazaku – wygląda jak flamaster i łatwo się maluje 😉 Ja pędzelkiem ani kredką też nie potrafię pomalować się równo.

    Lubię to

  4. Ja to full make-up 😛 Uwielbiam, czasem wieczorem siadam i coś kombinuję żeby tylko wymyślić coś nowego 😉 Ja niestety nie mogę używać tanich tuszy do rzęs, jakoś za cholerę mi nie leżę, dopiero trafiłam na benefit który w Stanach kosztuje 18$ (to naprawdę dużo, za maybelline czy inne podobne marki płaci się tak 6-7$), natomiast w Polsce kosztuje on jakieś 100 zł. Ale uwielbiam go i chyba nigdy nie zmienię 😛

    Lubię to

Skomentuj

